3 timmar kvar av dag 7

3 timmar kvar till tåget hem går. Jag längtar. Jag har köpt och gjort fina presenter N, hoppas han blir glad. De senaste dagarna har varit riktigt hårda jobbmässigt. Idag har  inte varit något undantag.

Dock har jag fått lite bekräftelse både igår och idag. Igår när jag var på väg hem stoppade lulechefen mig och bad om ursäkt för att de inte riktigt har tid att lära mig nya saker och att de uppskattar mig så mycket, och är så glada för att jag är självgående. Hon sa att det är så härligt att höra mig prata med kunderna och se hur glada de blir när de går och att de verkligen tackar mig för att jag hjälpt dem. Det kändes gryyymt skönt att höra. Innerst inne vet jag ju att det är det här jag är bra på.
 
Imorse ringde Gällivarechefen och ville att vi skulle bolla lite ideér till bnär jag kommer tillbaka, dvs den 16 juni. Han bad om min åsikt i ganska stora frågor gällande kontoret och medarbetarna. Dessutom fattade han sitt beslut efter det jag sagt. Det blev alltså precis så som jag tyckte, kanske jag har lite chief-potential. Det känns så bra att faktiskt få ha lite ansvar och bestämma lite grejer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0