äckel jävla dag 2

Allting började ju bra. Jobbet är fint, jag vet sedan tidigare att jag trivs i stan och jag hittade rätt buss hem. På jobbet gör. jag det jag är bra på och så småningom kommer nytt. Alla är trevliga.

MEN

Igårkväll kollade jag ner på golvet och såg att ngt rörde sig., Och tro mig, jag är inte sjåpig angående kryp i vanliga fall, men inomhus och nära min säng, då HATAR jag det. Under en halv minut hann jag skåda och ta ihjäl inte mindre än 16 myror. MYROR!? På vintern!? Och tro mig det finns en hel del att ta ihj'l ännu. INte säljer de väl myrgift på vintern? Hallå, det är ju för fan inte ens vår här uppe i norr det är smällkalla VINTERN!


USCH USCH USCH USCH . Fy fan vilken tur att jag åker hem till Gällivare och N direkt efter jobbet så jag slipper se min "fräscha källarvåning med stora fönster" längre. Den förvandlades i och med igårkväll till en jävla myrinvaderad svinstia!


Åt helvete!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0