All alone

Tillbaka i Luleå igen. Det  är ganska trist att bo här själv. Jag kom med tåget på morgonen, gick direkt till jobbet, åt lunch själv, igen, jobbade, släpade med mina väskor på svindyra konsum och handlade. De andra på affären tittade lite snett på mig när jag packade ner en del av maten i resväskan och pratade i handsfree, de tror nog att jag pratar med mig själv och är tokig. Jag släpade vidare min tunga väskor plus maten till bussen och hoppade på den. Det har nog aldrig tagit så lång tid att gå från bussen och till lägenheten, men jag hade extra tung packning. Att det snöat som om det aldrig kommer bli sommar igen gjorde inget lättare. Hjulen på resväskan gjorde ingen nytta för hela väskan plogadesig fram i snön. Jag måste ju i alla fall få folk att skratta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0