Dag 4

Idag är det tisdag och med det dag 4. Jag har nu börjat komma in lite i rutinerna men dte är mycket nytt som ska läras och eftersom vi är lite kort om folk är det inte riktigt någon som har tid med mig. Vi har ännu inte hunnit lägga ett schema åt mig och det är lite jobbigt för just nu håller jag mig i kassan i princip hela dagarna och det var ju inte så det var änkt här. Snart ska jag börja hålla på lite mer med ekonomi också. Bara sjuklingarna kommer tillbaka till jobbet. 

Annars går det bra och jag tror faktiskt att de tycker om mig här. Det känns bra men det svider att vara ifrån N och alla andra. Tyvärr har min rygg börjat krångla och jag har det ganska jobbigt. Men hey, nobody likes a cry baby. 

 Nu är det bara 3 timmar kavr till lunch och jag håller på att svälta ihjäl. Jag åt en banan men det hjälpte inte alls. Mer kaffe it is. Nå nu ska jag låsa upp porterna tillbanken och börja vara serviceminded och hjälpa våra kunder till en bättre ekonomi.


Kisses n hugs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0