Dag 5 part 2

Det är en sån rolig överraskning när man beställer saker från utlandet och sedan ska hämta ut paketen så måste man lösa ut det och betala tullen. Detta hände alldeles nyligt när Ns iphone kom. 600 pix extra. Dumma dumma tull : P


Idag, kära läsare, har varit en hård dag. Riktigt hård. Dåligbemanning på kontoret. Jag har känt mig otillräcklig då jag inte kan hjälpa kunderna fullt ut och ingen har tid att lära mig det som fattas. Sedan att det dessutom varit tjockt med stressade folk har ju inte sänkt våran stressnivå. Har precis kommit från lunchen nu och det börjar smalna med folk här inne. Skönt med tanke på hur mycket vi har att göra efter stängning med utbildningar och allt.

Vanligtvis brukar jag vara en tjej som inte är rädd för att ta plats och fråga om hjälp med det jag inte klarar av. Jag brukartaegna beslut och initiativ och tänka själv innan jag frågar någon annan. Men idag har det känst ganska jobbigt att ta plats. Jag har inte velat fråga om hjälp och känt mig lite ivägen. Jag tror att jag behöver få ett schema och klara riktlinjer för vad jag ska arbeta med och hur. Och det är nu jag behöver det.

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

jättemsig affär som liger nerför backen. farligt nära, för jag spenderar gärna massa pengar där...

2008-04-09 @ 15:47:20
URL: http://TUMADRE.blogg.se
Postat av: M a m m a . J e s s i c a

Tack för tipset :) Ska kanske göra lite slingor nu framöver nångång då :) Jag var bara 14 år när jag fick henne. Kram

2008-04-09 @ 22:01:05
URL: http://jyees89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0