Grattis till mig!

Idag blir jag halvvägs till 40, voi voi. Tiden går så fort :P Jag sitter här själv i lägenheten, har vart vaken sedan sju när N kom med frulle på sängen åt mig, massage fick jag också. Han är på jobbet och jag donar på här hemma. Har vikt tvätt och städat lite, ordnat med fika och så.

Imorgon flyttar jag... jag vet inte riktigt vad jag känner för det. Jag har ett litet sätt att blockera saker som jag inte vill tänka på och känner inget alls när jag pratar om det. Smart va? Igår var vi hos Hanna som också fyllde 20, dock i söndags men då var vi ju i Luleå. Och nästa Hanna fyller 18 på lördag. Gjorde våra föräldrar inget annat under midsommar!?

N ska bjuda mig på lunch idag, sp jag ska hämta honom från jobbet om ett par timmar med min svarta fara : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0