Rödvin i petflaska...

Nu har jag varit ganska inaktiv som vanligt under helgen för då har jag ett liv. Dessutom är N här hos mig och hälsar på.

Helgen som varit; På fredag hade jag min bästa arbetsdag hittills. Jag fick arbeta med lite mer krävande saker, träffa kunder och boka in egna möten. Dessutom var det många trevliga människor som arbetade. Vi fick stanna lite längre men det var bara kul. Efter jobbet köpte jag laxfilé och en flaska vin och 20.30 var middagen klar och N knackade på dörren. Vi öppnade aldrig vinet dock,men maten var underbar och sällskapet likaså.¨

Lördagen spenderade vi på stan och jag klippte bort allt överflödigt hår från huvudet och har nu lite lockar igen. På eftermiddagen bokade vi bord på Corsica och öppnade en flaska vin. Eftersom vi  skulle äta oxfilé till middag blev vi snåla och bestämde oss för att ta bussen till restaurangen istället för taxi. Dock går det inte så många bussar på lördagskvällarna så det blev att rusa i panik med högklackat till första bästa bussen. Lite salongsberusade blev vi ännu mer snåla och hällde över vinet som var kvar i en petflaska. Hyffsat onödigt : P Kändes lite busigt i alla fall. Vi åt en supergod middag och gick sen vidare till magma där vi dansade lite och sen tog vi en taxi hem. Taxichaffisen körde värsta omvägen för att jag skulle kunna ta ut pengar så jag fick betala kontant. Jag tror hon ville sätta pengarna i fickan jag : P

Idag, söndag, har vi promenerat lite och sedan tagit en fika på Roasters med Miruna och nu väntar en härlig rostbiff i ugnen och en limedoftande sallad. Dock inget vin : P

Kisses n hugs

Kommentarer
Postat av: Joakim Forsberg

Vad sägs som en blogg där humor blandas med nöje, musik, sport, nyheter och en smutta allvar?

Tycker du det låter intressant så bör du såsom många andra kika in hos min blogg du med :)

Ha en trevlig helg!

2008-04-27 @ 19:31:57
URL: http://joakimforsberg.blogg.se
Postat av: gbgtjejen

Lät som ni hade en nice kväll.
Och jag håller med om att det verkar som att taxiföraren skulle stoppa pengarna i fickan.

2008-04-27 @ 21:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0