nytt arbetslöst liv

Det har ju varit ett ganska långt uppehåll här i bloggen, som ni säkert har läst så har jag jobbat min sista dag på banken för över en vecka sedan. Förra veckan har jag och N haft semester och självklart kramats ganska mycket med min nya minidator, asus eee pc 900.

Med andra ord var det min första dag utan en anställning igår. Jag blev tokig. Fyyyy vad värdelöst att vara hemma, dessutom fungerade varken tv:n eller internet under hela dagen. I min tristess arbetade jag lite med Mary Kay, men väntar ännu på produkter, det tog ca en halvtimme. Sedan planerade jag mitt nya liv. Inget godis och kakor och bullar, sedan insåg jag att det är ytterst ytterst sällan som jag faktiskt äter något av de tidigare nämnda sakerna. Så jag fick tänka om, inga kolhydrater då. Eller ja, några få är ju nödvändigt. Eller ska jag börja träna som ett psyk? Jag vet inte. Jag vill bara ha något att roa mig med under dagarna.. Jag ska minsann åka till biblioteket idag och låna lite böcker om ovannämnda och starta mig ett nytt liv.

Kommentarer
Postat av: A

nu vet du hur jag känt mig i sisådär 3 år :S

allt känns såååå meningslöst. man sover dåligt och dagarna bara rinner iväg.. usch för arbetslössamheten.

2008-08-27 @ 00:16:46
URL: http://tjorvtroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0