Världens mysigaste torsdag

Den här dagen startade riktigt bra!
Jag klev upp i tid, duschade, har gjort mig snygg och ätit frulle med N. Han hade till och med tänt ljus:) Jag kom i tid till jobbet och samtidigt som kollegan, med andra ord inte ens i närheten av sent. Jag ska ta ut lite komp och sluta 15.00. Dessutom kör jag N:s snyggaudi.

Vilken perfekt dag!
Yeah right, my ass!

När jag kom innanför dörrarna på jobbet hade fläktarna gått sönder. Vi har ingen som helst ventilation, luften står stilla. Jag sitter här i tropisk hetta och försöker andas - känner mig ungefär som en guldfisk på fel sida av skålen. Ett lass huvudvärk är i analkande på grund av syrebristen och svetten lackar efter ca 10 minuter på arbetsplatsen. I och med att vi jobbar på bank är det inte heller passande att ha dörren öppen. Som grädde på moset kom jag precis ihåg varför jag kör N:s bil, min är trasig och står på N:s jobb i väntan på att nån ska ta sig an den, eller tills jag har råd att laga den.

Vilken myspys dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0