Yesterday

Igår var det måndag, lika tungt att kliva upp och gå till jobbet as usual. Jag har nada inspiration då det är jag och ett par gubbar här. Direkt vi låser dörren för kunderna börjar de dricka kaffe och  tjata om att jag är sölig att stämma av så att de kan gå hem. Att hjälpa till skulle aldrig falla dem in. Igår kollade de TV medan jag arbetade.

Idag är jag sjuk, både förkyld och mina axlar och nacke är helt förstörda, detr inner från mina ögon och jag nyser. Jag mår hemskt, men jag kan inte sjukskriva mig, då blir vi för lite personal och kan inte hålla öppet.

Efter den här veckan jobbar jag en till´och sedan är jag arbetslös. Hur gärna jag än vill fortsätta inom bank och göra karriär så känns inte förhållandena och villkoren alls bra här. Därför ska jaf helt enkelt satsa på min egen verksamhet och se hur långt jag kan komma där.

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

åh men tack så mycket, vad glad jag blir! :D Kommer komma fler korta tävlingar framöver + några som håller på lite längre :)

2008-08-06 @ 00:27:38
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0