Skryt

Jag måste skryta om min kissemiss : )

HOn åker helst av allt handväska om man ska någonstans, så också idag när vi for till veterinären. När vi kom in var det lite läskigt och helst skulle hon sitta i mitt knä, men efter någn minut åt hon hundgodis och var nyfiken och gick omkring i väntrummet, i koppel såklart.

När det var våran tur satt hon så duktigt i famnen och hälsade på veterinären Dan och sedan satt hon så fint på bordet och fick sin spruta i nacken och knaprade på en till hundgodis. Vetrinären var förvånad över hur snäll och lugn katt hon var trots att hon är sköldpaddsfärgad. Han satt och kliade henne en lång stund och berömde henne och tyckte att hon var så duktig och fin. 

Det gör mig så varm i hjärtat när jag får höra så fina saker. Tigra är våran lilla bebis och det finns inte nån som hon inte charmar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0