Veterinären

Ännu en ny dag har kommit. Här är det ca 12 grader varmt (kallt?) och duggar ute. Härligt högsommarväder va? : )

Jag har spenderat  mina första timmar med att försöka få tag på veterinären eftersom Tigra ska ha sin andra spruta senast den 17:e. När jag väl fick tag på någon så sa han att de har stängt för allt annat än akuta ärenden den här veckan. WHAT? Om jag blir tillsagd av dem att ringa under den här veckan så att jag får komma in med kissen, kan de ju inte sen säga att de har stängt.  Eftersom hon fick sin första vaccination den 17:e juni så är det ju ganska panik också ftersom att de två första sprutorna tas med ca en månads mellanrum, annars är det bara att börja om.

Tillslut fick jag i alla fall komma in med henne kl 9 imorgon, så jag måste smita från jobbet igen. Men så är det att hava husdjur..

Nu ska jag boka in boxarna.
Puss och kram, ta en banan.

E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0