Oh God, what a lovely summer day!

Jag är lite seg i bloggandet. Men det beror på arbete och mycket annat pyssel. Dessutom tar ju lilla kissmissen Tigra ganska mycket tid också. Jag längtar så fruktansvärt efter att vara ledig. Synd bara att jag inte kommer få vara ledig alls i sommar.

Vi har nu för tiden rullande schema om vem som sköter bankomater, kassa, fikarum, osv här på jobbet.  Personen som sköter fikarummet nu är inte alls bra, vi har inte haft frukt på flera veckor. Han är så nonchalant och det gör mig upprörd. De flesta skrattar väl bara åt att vi inte har frukt, men jag är van att äta en frukt på morgonrasten och en på eftermiddagen speciellt nu när jag slutat dricka kaffe.

På tal om en lovely summer day, det öser ner här ute. Det är helt sjukt vad det regnar och har sig. Här om dagen haglade det fotbollar nästintill och för förra veckan snöade det. Tråkigt väder. Vars är den norrländska sommaren?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0