Sommarmarknad + festival

Gutenmorgen!

Imorse var Tigra världens gulligaste när jag skulle gå till jobbet. Hon bara ville mysa och trampade runt och spann.  Lilla lilla kissemiss. Men hon börjar faktiskt bli stor nu, eller det tyckte vi i alla fall, till vi såg Molly. Min systers katt som vi barnvaktade här för någon vecka sen. Då tyckte vi Molly var liten.. Nu såg hon ut som en koloss jämfört med våran lilla Tigerlilja.

Ett lycka till åt Anne och Jokke som är i Umeå och hämtar en karelarvalp till deras lilla zoo : ) Hoppas kissarna Jenna och Felix och karelarstorasyster Tjorven tar väl hand om nykomlingen!

I helgen är det sommarmarknad här i stan, det brukar innebära ett jävla liv och fyllon som däckar i öltältet. Det är festival i Kiruna också. Får se vars vi hamnar i helg. Ett som är säkert är att jag och N ska nyttja min vinst (våran trerätters middag) ikväll. SWEET.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0