Äntligen valpar!

De föddes i torsdags, 6 pojkar och 1 tös, alla svarta. Jag har fått flera undringar om valparna blivit födda under helgen så nu lägger jag ut det här. Jag har ju inte haft tid att blogga, jag har ju spenderat nästan hela min helg med valpisarna.

image146
Trött mamma Shira ochl ika trötta valpar

image147

Hungriga korvar.

image148

Shira är rakad på magen om ni tyckerdet ser konstigt ut. Sista valpen fick tas ut med kejsarsnitt.
Men nu  mår alla bra. Dock är Shira ganska bekväm av sig, så fort en valp kryper iväg piper hon lite så att vi ska transportera tillbaka den åt henne, som mor min så fint har uttryckt sig på hennes blogg.


Vi är ännu inte säkra på vad valparna ska heta? Någon som har förslag? Gärna ett tema, eller alla på samma bokstav.

Kommentarer
Postat av: Anne

ett förslag på vad valparna ska heta.
eller rättare sagt en tema, Superhjältar.
Det var de vi hade tänkt åt Tjorvens valpar, men efter olyckan var framme kan vi ju tyvärr inte ta valpar på henne. Den Superhjältar är både tufft och roligt?!

2008-05-19 @ 22:50:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0