En syl i vädret, tack!

Förut har jag alltid tyckt om att åka bil. Till nu då. Här för ett par dagar sedan gjorde N något som han kallar för ett fantastiskt klipp. Han köpte nämligen ännu fler navigatorer. My ass. Navigatorer är djävulens påfund. N hävdar att de är bra och till viss del kan jag hålla med. Om man har en. Inte sju, som N. Jag och Sophie har minsann bilat från Gällivare till Göteborg och gjort en massa avstickare till turistattraktioner och annat med bara en vanlig hederlig karta som vi lånat av farfar.

Till saken hör att "vårat" nyaste tillskott i navigatorfamiljen är en som tjattrar konstant. Och arg låter hon. Det är ingen idé att jag försöker ge förlag på vad vi ska äta eller göra för den där förbannade navigatorn hinner ändå öppna käften före mig. Och tro mig, jag pratar inte lite. En syl i vädret, tack!

Kommentarer
Postat av: Sofie

hejhej, hade du en kul valborg?? :)

http://drinkit.blogg.se/1209631570_fan_va_kul.html

2008-05-01 @ 11:32:19
URL: http://drinkit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0