Finally Friday

Vad är nytt?

Idag är det en orkester på stan, låter det som i alla fall, varje gång någon öppnar dörren hit in på banken får vi livemusik. Härligt : ) Solen lyser och jag är mitt allra somrigaste jag med vitblommig klänning och lockar i håret. Allt är härligt och ikväll är jag hemma för att stanna hemma. Inget mer Luleå utan min lilla familj.: )


Nästa fredag åker jag och N bort, från allt vad internet och datorer heter. Inte TV-apparater då för en sådan har jag inte haft på två månader. Kanske vi hittar en liten stuga i skogen, vem vet.
 
Nästa söndag flyttar katten Molly hem till oss, för min syster och hennes Kjelle åker till Turkiet. Hör och häpna, det är N(!) som kommit överrens med Emma om katten. Dock ska hon bara vara hos oss fem dagar.


Nu hoppar och dansar det förbi ett gäng kycklingar och diverse fjäderfän i människostorlek på torget, Luleå är allt en märklig stad.

solongsuckers.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0