I love rock'n'roll

Jaa den låten spelar de på stan här i Luleå nu, den påminner mig och mycket. När jag och Sopan kollade Crossroads på ticket om och om igen en hel natt, inte för att den var bra. Men vi hade kul. Känner jag Sophie rätt så kommer hon inte ihåg det : )

Den låten sjöng jag också på Karaoke i Piteå första gången jag träffade alla bankisar. När jag fick jobbet här i Luleå påstod chefen att det var för att jag sjöng den så bra framför alla anställda från Sundsvall och uppåt. Den påminner mig om mycket mycket mer också dessutom är den ju ganska bra!

Som ni hör (läser) så är jag på strålande humör just nu. Solen skiner, fåglarna kvittrar, levande musik på stan och jag arbetar sista dagen här imorgon . (jag har inte ont i huvudet heller) Dessutom har jag slösat pengar på H&M på lunchen :)

Kommentarer
Postat av: Sophie

Tänk för att jag kommer ihåg det! Jag blev väl skadad av att se den hela natten så den har nog satt sina spår :)

2008-05-29 @ 13:29:49
URL: http://emmasophies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0