Ny dag, ny vecka

Morgonen började inte alltför bra med halsont men det börjar bli bättre nu. Idag på tåget hit hade jag två kompisar med mig, Tania, min Mary Kay kollega och Annelie, blivande kollega. Vi ska på Guest Event med Mary Kay ikväll och träffa Ann Wallblom. Härligt att ha något att göra!

Annelie åker hem med morgntåget imorgon men Tania stannar ett par dagar och håller mig sällskap. Jag önskar i mitt stilla sinne att jag egentligen var hemma med min älskade N och Shira, nu är det bara ett par dagar kvar till hon ska föda. Jag har hälsat på henne massor under hel helkgen och bara myst med handen på hennes mage, de är inte så livliga men lite sparkar de små rackarna. image121

Kommentarer
Postat av: Vendela&Dagny

Åh ska du skaffa valp? Lite avis jag blir då...

2008-05-12 @ 21:19:39
URL: http://dagny.taftea.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0