Skäms på dig

... Nyss var det en liten fin dam på stan som stirrade på sin karl och utbrast - "Skäms på dig!" sedan gick hon iväg.  Undrar vad han hade gjort ?

Idag är en vanlig dag precis som vanligt. Har haft lite längre lunch för att jag hade ett möte om ett nytt arbete till hösten . Det känns bra.

Idag ska jag shoppa var det tänkt. Jag har varit på stan varenda dag den här veckan men jag har blivit less och gått hem efter en kvart, idag tänkte jag anstränga mig och faktiskt köpa något :) Kanske skor ; )

Jag har så mycket att göra i lägenheten här i Luleå egentligen men jag står och stampar. Vad är det för mening med att dammsuga och skura, damma och torka förrän sista kvällen? Då måste jag ju ändå göra om det då. Vi kan ju alltså räkna med att jag kommer stoooooooorstäda imorgon efter jobbet. Jag tycker inte att jag borde behöva putsa fönstrena i lägenheten, jag har ju trots allt bara bott där i två månader. Vi får se om jag är busig och struntar i det...

Man kan ju säga tt jag längtar hem något så fruktansvärt. VIll få hem alla grejer härifrån och få i ordning lägenheten hemma. Få i ordning allt.  Jag slipper åka tåg hem med alla mina grejer i alla fall för A och J kommer till Luleå med bil och då åker jag hem med dem, perfa!


Kommentarer
Postat av: Anne

allt för dig stumpan :P
sen behöver jag verkligen ett par nya skor, eller två eller tre;)
får se om jokke sponsrar lite :P

2008-05-28 @ 14:16:12
URL: http://tjorvtroll.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0