Valpar för hela slanten

Jag har ju som sagt besök här och har blivit supersjuk nu lagomt till valpningen. Jag har alltså inte ritkigt tid med bloggen just nu.

Allt jkag tänker på är valparna. Jag är så sugen, men N vill hellre ha ett playstation 3? Igår sa han att han skulle fundera, så jag hoppas på det bästa. Allt som kretsar i mitt huvud nu är valparna. Och valparnas mamma, Shira och N såklart : ) Jag har inte hört att tempen på Shira gått ner ännu så just nu är det inte dags, men de kan lika gärna komma imorgon. Jag är riktigt nervös.

Kolla vad tjock hon är, i söndags mätte hon 99 cm runt magen.

Vasall's Shira with a free will
image144
uppifrån : )

image145
I favoritsoffan : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0