arbetslös

Först blev jag tokig, sedan stressad och nu börjar det plana ut. Jag har massvis att göra under dagarna och min egen tid, dvs mellan 8.00 och 12.00 läser jag böcker och myser med katten. Kl 12 är det lunchdags och då kommer också N hem och äter. Efter det har jag alltid ärenden att uträtta och huxflux är det kväll.

Nåväl jag har ju min lilla 9 tums dator och snart har jag nog lärt mig att skriva på dessa miniknappar:)

Vad händer just nu? Inget jobb på g, men har säkt litegrann och hört mig för. Jag gör lite Mary Kay och har fått ett uppdrag som ekonomisk rådgivare åt ett UF-företag. Det känns riktigt kul!     

Kommentarer
Postat av: sandra

du har då mer att göra på dina arbetslös-dagar än vad jag har :P fast det blir väl vad man gör det till..

2008-09-04 @ 17:18:42
URL: http://mewithoutyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0