6 snabba med Cassandra

Idag är det Cassandra som svarat på 6 snabba, enjoy:


Vem är du? Beskriv dig själv med tre ord.
Ärlig, glad och ytlig.

Vad gör du? Pluggar/jobbar/fritiden?

Jag går sista året på gymnasiet. Jobbar som simskolelärare och på fritiden är jag med kompisar, bloggar eller är ute och festar.

Varför bloggar du?
För att senare i livet kunna gå tillbaka och jämföra hur man såg ut eller hur man kände och skrev just då. För att det är kul helt enkelt.

Vad är det som gör din blogg speciell?
Jag har ganska mycket bilder och skriver alltid ärligt om allting.

Vad skulle du vilja förändra? Anything.
Om det menas med mig själv så hade jag velat börja träna mer till beach 2008! Jag vill inte bo i kalla sverige mer, utan flytta till USA. Kanske börja äta nyttigare också. Jag skulle också vilja kunna gå ner i split och kanske någon gång i spagat.

Hur skulle du förändra det?
Jag får börja träna som in i. hehe! Och så ska jag till usa som au pair nu direkt efter studenten, och kommer bo där i 1-2 år. Och stretcha måste jag göra oftare. Då får man längre muskler och blir därför smalare. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0