Äntligen framsteg

Idag har jag äntligen fått en utmaning på jobbet. Ansvar, i love it!

Har kommit tillbaka till Luleå med morgontåget och arbetat hela dagen lång, handlat strumpbyxor ( no way), tagit bussen till lägenheten och lagat mat. Pratat med N och Mamma i telefon, hon sa att Shira blivit riktigt tjock över natten. Det blir stor skilnnad när de små rackarna trillar ner i buken eller hur man ska uttrycka sig. Var och hälsade på hos mamma och pappa igår och kollade på ultraljudet som pappa filmat. Guuuuud vad jag längtar efter valparna.

Det har varit ganska dött här under helgen. Jag har nämligen inte mått så bra som jag nämnt och tog tåget hem till Gällivare i torsdags. I lördags blev jag frisk, trodde jag, och rockade nog lös lite för mycket. Dessutom var vi utomhus och grillade med min syster och hennes kiwi på dagen. Mötte Sopan och Poolis på bolaget en sådär 5 min innan de stängde. De var där av samma anledning som oss "om och utifall att.." Det slutade med att de kom till oss med en vinflaska och ett paket riskakor och vi sjöng singstar och hade kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0