arbetslös

igen. Imorgon är det min tur att fylla år, jämnt också. 20 år. Jättehäftigt...eller? Jag tror inte att jag kommer bli vuxen över natten eller så, men då har man ett år till i erfarenhet, right?
Min lillasyster är här och bakar åt mig. Sicken serrvice!


Jag har arbetat sista dagen på banken här igår. Det är med stormsteg flytten närmar sig och skräckblandad förtjusning. N är inte vidare glad och jag vet inte ens vilken buss som går hem från jobbet. Men jag kan numret till taxi så jag borde överleva. Idag har jag provat på min första (av två) dag som arbetslös, det har varit spännande.. Jag har fördrivit dagen på mitt gamla jobb:) Fått en present av min kära kollega C och hon har bjudit mig på lunch, jag var tvungen att arbeta lite när jag var där också eftersom stället var kaosartat utan mig. Det kändes riktigt skönt. Mohahaha. Nå, på torsdag är arbetslösheten slut och 7.05 sitter jag på tåget som tar mig till min nya bank.

Det har hunnit hända en hel del saker under helgen och sedan dess som jag så göärna velat skriva om. Men nu när allt fungerar är det såklart bortfluget. Jag Ska lägga upp 6 snabba lite senare och jag har en kamera fullmatad med bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0