Dag 2, part 2, session: myrfälla

Myrfälla!

Jag har nu gått igenom alla faser av sorg och grejer och ska snart börja bearbeta mitt myrproblem. Först blev jag chockad, och jag har varit arg och ledsen och hela faderuttan men nu, hör och häpna, ska jag göra något åt det!

Jag har ett tomt juicepaket kvar sedan igår. Jag lägger det ner på golvet så kommer alla myror vilja ha den sockriga juicen och de kommer fastna i paketet och DÖ , ja de kommer DÖÖÖ en smärtsam död.


Okej, jag har inte accepterat problemet riktigt ännu. Men det är svårt med sorgbearbetning när man är ensam. N ville bara sova igår nör jag irngde mitt i natten och skrek och myror. Han tror nog att jag var full.



Hata myror!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0