Fantastisk lunch

De som känner mig vet ju att jag har et brinnande intresse för att laga mat och speciellt att bjuda andra på den. I love it. Både igår och idag har jag, med min kära kollega Ewa, avnjutit två underbara luncher på Roasters.

Igår serverades det Fullkornspaj med bacon, sparris, tomat och annat gott i. Till det var det en kall chevrésås.
Idag var det senapsgratinerad laxfilé på menyn, med pressad potatis och ngn varm sås med dill och citron i. Båda recepten kommer att kopieras, jag lovar. Ska bara klura ut innehållet, men det är jag ganska bra på. : )

Kommentarer
Postat av: Marie

wow dagens lät riktigt gott =)

2008-04-22 @ 13:52:30
URL: http://www.metrobloggen.se/marie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0