meeera mat

Idag har jag tagit med mig lunch till jobbet. Satt igår kväll med N på högtalaren och hackade ihop en sallad. Det kändes nästan som att vi gjorde det tillsammans. Tills han somnade då. Tog det jag hade hemma dvs, gurka, tomat, isbergssallad, paprika, broccoli ( ovanligt va? ) och la i några skivor gravad lax. Saltade och pepprade lite. Ganska trist utan vinegrette eller dressing men hyfsat gott var det. Började dock må toookilla efter ett tag och var tvungen slänga den. Antingen var laxen dålig eller så håller jag på få magsjuka. Kul.

Idag har jag ingen lust att äta, men eftersom det blev över lite köttfärs från igår tänkte jag slänga ihop lite chili con carne. Måste bara köpa några bönor att slänga i och ngn stark krydda. Cayennepeppar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0