Sammanfattning dag 3

Igår var det måndag och dag tre sedan jag började här. Man kunde ju tro att jag skulle ha tråkigt och långsamt själv i min lägenhet. Men sådant är inte fallet. Jag har pratat i telefon i princip hela dagen och försökte kolla 27 dresses. Jag lyckades inte se klart hela filmen utan har ännu 15 min kvar för min telefon gick på högvarv. Hux flux var klockan 23 och det var dags att hoppa i lopplådan.

Bland annat ringde C, min gamla kollega och pratade. Det var riktigt kul att höra från henne, hon säger att det inte är kul att gå till jobbet när inte jag är där. Och till min glädje håller det kontoret på att gå under utan mig. Mohahaha.
Myr problemet är också åtgrädat. de har tydligen varit i lägenheten i helgen medan jag vart hemma i Gällivare och ställt ut någon myrdosa på golvet som ska stå där i två veckor. De har också städat bort mina fem myrfällor. Jag tror de tycker jag är konstig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0