Svarta Pärlan

Igår for jag och syster på en ragg förbi Kvantum och en sväng genom stan och gud vad jag saknat att köra bil. Det trodde jag aldrig men så var fallet. Jag kommer känna mig så låst igen nu när jag åker buss hem från jobbet.

Idag har jag haft både frukostsällskap och lunchsällskap, det förstnämnda av syster och henne Kjelle samt deras yngsta, Molly. Katten alltså. Lunchen spenderade jag med Ewa på Baan Thai. Kul att faktiskt prata med en riktig människa under lunchrasten, länge sedan sist.

Jag har fått en förfrågan om jag inte vill hålla lite hudvård och make up med tjejerna här på jobbet och såklart vill jag det. Har plitat i flera timmar med ett litet kompendium hur vi ska utforma klassen, sedan kommer alla vara råsnygga. Det ska jag se till, jag längtar! Det ska bli så härligt att arbeta med lite MK igen och dessutom tjäna pengar på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0