tillbaka till verkligheten


Nej då, ingen bloggtorka här inte. Det är bara så att jag haft en så otroligt härlig helg att jag inte prioriterat er nyfikna läsare. Elin och Johan har hälsat på hos oss tillsammans med deras vovvar. Vi har ätit och druckit gott och haft riktigt roligt. Ibland behöver man inte göra så mycket för att något ska kännas bra, rätt sällskap ordnar biffen.
 
Idag kastades jag brutalt tillbaka till verkligheten när jag satte mig på tåget till Luleå 7,05 och lämnade N på perrongen. Återigen tillbaka i myrstaden med skräckblandad förtjusning. Jag har pratat med min hyresvärd och de ska komma och kolla på mina små husdjur till myror idag. Sedan får de ringa Anticimex eller vem de vill men jag bor inte där tillsammans med krypen. Jag har redan en sambo, det räcker.

Kommentarer
Postat av: N

Vars har du gått i skola? Stora bokstäver i början av en mening...

2008-04-07 @ 18:00:50
Postat av: ems svarar

N, din busunge. Jag hade bättre betyg än dig:)

2008-04-08 @ 09:43:52
URL: http://emsolicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0