Vargtårar

Vem tror ni bedyrade att han inte skulle skjutsa mig till jobbet imorse? Jo precis, N. Vem tror ni klädde på sig och frågade om jag ville ha ksjuts till jobbet imorse? Jo, N. Han är sååååå söt. Han kliver ändå upp före mig och pillar med datorn eller iphonen eller något annat tekniskt. Imorse surrade han om att beställa ett gäng med radiostyrda helikoptrar från ebay....

Igår var vi på kvällsbio. Vi såg Varg och den var riktigt bra, Peter Stormar eär en cool kille. Men såklart var jag tvungen böla lite till filmen. När vi var på bio sist (P.S I love you) så grät jag mig igenom hela filmen. Jag tror N skämdes lite över mig i biosalongen.

Det är strålande väder ute ÄNTLIGEN! Ikväll blir det vin, grillning och kärlek. Kanske det blir lite sällskap med några andra om vi orkar. Vad ska ni göra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0