Vill någon ta en varm mysig dusch?

Håll dig borta från min lägenhet då. Här finns det bara kallvatten. Och ingen tv. I min lägenhet hemma finns det minsann en gullig liten rödhårig N som väntar på mig och obegränsat med varmvatten. I wanna go home! Att det inte går att duscha i lägenheten utesluter ju i princip allt som kallas motion förutom lugna promenader. Jag väntar fortfarande på min Afro Power Dance om bara hon skulle höra av sig någongång. Jag tjänar tyvärr inte bra nog på banken för att ha råd att köpa ett gymkort två dagar före löning.

Idag har jag ätit sill och potatis och ett ägg. Gott:) N äter inte sånt så det är bäst jag passar på när jag är själv. Till lunch blev det kycklingsallad från Sub & co. Fräscht om inte annat.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0