2 kilogram choklad

Jag har ju glömt det nästan viktigaste som hänt i helg.. N tyckte att vi skulle gå och vinna lite choklad i ett sånt där stånd med ett jättehjul och stoora chokladkakor på väggen. Jag är inte bangen och tycker om att slösa pengar så jag satsade för hela tjugo kronor! Tror ni inte att det gigantiska hjulet stannade mitt på min siffra 44? Jajjamensan så därifrån gick jag med 2 kg choklad. Lycklig som jagf vet inte vad. Jag sken som ett barn på julafton, jag vinner nämligen aldrig något.

Dock tror jag att min omgivning är gladare över vinsten än mig då jag inte ens ätit en ruta choklad ännu. Istället strösslar jag chokladkakor omkring mig : )

Att ge är tusen gånger bättre än att få.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0