Godmorgon

It´s a brand new day! Det verkar äntligen bli sommarväder här, jag älskar det! Jag har haft bilfönstret öppet hela vägen till jobbet och skrålat med i musiken bara för att solen lyste. Att jag har världens huvudvärk och ont överallt bekommer mig inte mer än i svaga ögonblick en dag som denna. N ligger hemma och sover ett par timmar till, sen ska han packa och göra allt iordning så åker vi till havsbadet direkt när jag går på lunch.

Igår var vi och sa hej åt valparna igen och hämtade lite grejer. De är sju veckor nu, och det är med sorg i hjärtat jag kelar med dem och vet att de åker snart. Har nästan undvikit att vara där så jag inte ska fästa mig vid dem. Eventuellt ska mamma behålla en hanne och om fallet blir så så kommer en vara 7 km bort från mig iaf : )

Nå, nu ska jag gå och arbeta.

Ha en fantastisk helg allihopa!

xoxo
E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0