Hemma igen

Hemma igen efter en härlig helg. N:s söta familj (mamma?:) hade gjort iordning det mesta i stugan när vi kom fram så det var bara att bära in grejerna, alldeles perfekt! Tigra har trivts som fisken i vattnet och klättrat i  träd och jagat småkryp, hon har varit ute hela helgen. Vi har träffat Elin och Johan och druckit lite vin också. Jag har till och med fått fiska : ) Dock inte ens ett napp, men det spelar inte så stor roll.

Har hunnit med en hel del kubbspel också och jag måste erkänna att min form liknade en väg i Norge, ena sekunden träffade jag alla, nästa inga alls. Lisa var nog den som gjorde störst succé och träffade mest. 

Igår när vi kom hem var jag full av energi och gjorde massa nyttiga saker, tvättade, hängde tvätt, vek tvätt, plockade hemma, gjorde fika, bytte åt råttorna och lekte med katten. N sov i soffan så länge. Vid 22 rusade han upp helt yr och vimsig och mumlade i panik att han måste sova och vinglade in i sovrummet. Frågan är ju om han ens var vaken när han gjorde det?

Helgen har vart riktig mysig och det har varit kul att träffa alla : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0