Hur väl känner jag min sambo?

Hur bra känner jag min sambo?

Vad heter han: Niklas
Vad har han för favoritfärg?: Han har ingen favoritfärg, men på bilar skúlle det nog vara vit (just nu:)
Vad har han för ögonfärg?: Blåa.
Klädstil: Jeans & T-shirt.
Har han färgat håret nån gång: Ja, ljusa slingor.
Har han klippt sig någon gång: Ja, jag brukar klippa honom, men nu är det länge sen sist.
Har han piercat sig: Nej.
Dricker han: Jadå.
Röker han: Nej.
Vad har han för mobil: Iphone.
Vad vill han bli när han blir stor: Något där man får skruva och plocka i små små elektroniska apparater och sladdar.
Vad har han för färg i sitt rum: Rummet han hade när han bodde hemma har mörkgråa tapeter med silvrigt mönster, vårat sovrum är vitt med ljusa blommor.
Har han någon/några systrar: En sladdis, Lisa : )
Har han någon/några bröder: Lillebror Tommy.
Vad är hans favoritmat?: Det mesta som jag gör, kanske min skagenröra.
Vilken mat hatar han?: Just nu "växer kassler i munnen" på honom. Haha.
Vad tror du att han skulle göra om han vann 1 miljon: Han skulle bjuda mig på en utlandsresa och spara ihop resten till en ny bil, kanske en R8?
Vad brukar han göra efter skolan: Då han gick i skola åt han makaroner och ketchup när han kom hem.
Vad heter hans pappa och mamma: Tony och Eva
Har han bråkat med nån någon gång: Jo
Vad brukar han göra på helgerna: Vara med mig, hemma eller i stugan, dricka lite öl eller köra bil.
Vad har han för musiksmak: Det beror på hans humör, oftast dåligt dock.
Hur/var träffades ni första gången?: Jag var full, N körde.
Hur gamla var ni då: 18.
Vad påminner dig om honom: Det mesta, volvon som vi träffades i första gången, skruvar, musik, ja i princip allt.
Vad var det första han sa till dig: Han sa inte så mycket, han undrade nog bara vad jag var för en fyllskalle som åkte med...
Vad var det första du sa till han: Det var nog "hej!", sen erbjöd jag honom en tjuga för att köra mig till stan:)
Vad brukar ni oftast skicka sms om: Pussar, och vad vi ska äta.
Är han beroende av något?: Mig, och att skruva isär saker.
Vad kallar du honom: Hjärtat, Gubben och Nicke.
Vad kallar han dig: Lovely och Gumman.
Idrottar han: Inte det.
Hur länge har ni vart tillsammans: Sedan 12/1-07. Alltså lite mer än 1,5 år:)
Hårfärg: Ljusrött, är det en färg?:)
När fyller han år: 27 mars
Om du skulle ge han en blomma då han fyller år, vilken blomma skulle det vara?: En röd ros, eller ett arrangemang som jag själv komponerat.
Om du skulle beskriva honom med 3 ord, vad skulle de vara?: Ärlig, pålitlig och underbar!
Vilket år är han född: 1988
Gillar du han?: Jag älskar honom.

Listan är stulen från http://mariaristo.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Maria Risto

Ja det är klart det är ok=)

2008-07-22 @ 11:26:14
URL: http://mariaristo.blogg.se/
Postat av: Evelina - newlywed <3

haha vilken söt lista =)



försök klicka på videon igen, det SKA gå =)

kram

2008-07-22 @ 17:39:33
URL: http://evelinas.blogg.se/
Postat av: Jasmina

Hej jaha det var bra att det själva gör det :) Vad roligt att du gorde muffinsen jag, kan inte svara på hur det smakade eftersom när jag tänkte göra dem så skrev jag slarvit på hur mycket bakpulver som behövdes. Tog 2 dl men skulle vara två tskedar så tyvärr mina blev misslyckade. Lite slarvigt av mig. :P Jag bor i Norrköping. Du får gärna berätta hur det smakade? puss

2008-07-22 @ 18:01:57
URL: http://jasmincii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0