Jag bara vinner!

Damn i'm good! Sedan jag började på banken i januari har jag gjort mig förtjänst av en hel del vinster och annat kul, i form av resor och middagar.
Inte för att skryta ; )

  • En middag på Slottet. Fjällnäs Castle med kollegorna.
  • Kick Off i Piteå, med uppträdanden, supergod mat och hotell.
  • 6 biobiljetter till Blå Forell här i Gällivare. Har vunnit dem vid tre olika tillfällen i vintras.
  • 3 rättersmiddag med N på O'learys.
  • 1 SF biobiljett, första plats i deltävligen "sommarruset"
  • 3 presentcheckar á 300:- Första plats i deltävligen "vårruset".
  • 1 presentcheck på 200:-, andra plats i samma tävling.
  • 2 presentcheckar á 100:-, tredje plats i samma tävling.

Sammanlagt 1300:- i presentcheckar som jag köpt bland annat en kabinväska, kylbag och SNÖ-smycken för.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0