Jag har det!

Jag måste helt enkelt ha tagit ut mig igår, medan N slocknade och sov som ett barn efter middagen har jag varit så duktig. Jag började med att rensa åt råttorna och ge dem lite nya leksaker, och massa nytt papper. Såklart ville Tigra hjälpa men hon blev lite för ivrig och hade sönder råttornas toalett. Så idag måste jag på jakt efter en ny keramik (eller annat otuggbart material) skål som de kan göra sina behov i. Jag har ju nämligen rumsrena råttor.

Efter det tog jag en dusch och sedan städade jag toaletten, sopade, dammsög och skurade, plockade i ordning och vek tvätten. Här hjälpte också Tigra till genom att leka formel 1 på mattorna när jag lagt ut dem tills de såg ut som korvar. Hon pyntade också lite extra fint med mina make up-borstar över hela golvet. Sedan var det dags för köket,  tömma diskmakin, plocka i. Diska bordsgrillen, rengöra kaklet och spisen, plocka undan onödig elektronik och torka torka torka.

Efter det var klockan närmare 22 och jag väckte N så han fick ta en dusch och sedan for vi till OK och tankade bilen så han skulle komma till jobbet imorgon. Sen var det dags att hoppa i lopplådan och det var precis vad Tigra gjorde, som en känguru studsade hon omkring medan vi försökte sova. Söta söta kattis : )

Det här är alltså varför jag har blivit sjuk idag, don't you think?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0