Monday Morning

God morgon!


DÅ var det dags för en brand new vecka. Det verkar bli härligt väder ute, och här inne på jobbet är det lika mysigt kvavt och fuktigt som alltid : )


I helgen har det varit full rulle, fredagen bara försvann innan jag ens hann märka något. Lördagen spenderades mestadels i Jokkmokk och Porjus då jag och N och Perre var och hämtade en fuker åt mig. Haha, bara jag som tycker det är roligt. Jag har köpt en bil och reggen på den är FUK. Okej, det kanske inte är så kul...


What else? Lite vin på lördagkväll och mest bara mys. Grillning, bilrekonditionering och tonfisksallad igår och så var helgen slut. De är för förbannat korta helgerna nu för tiden. Just nu försöker jag få tag på veterinären så Tigra kan få sin andra vaccinering, men de har tydligen sommartider nu och svarar bara i telefon till nio, bara att försöka igen imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0