morgon morgon

Nu är jag redan klar med allt som ska göras innan tio här på jobbet, jag är sååå snabb : )

Eller så är det lite mindre att göra under sommaren.
_____________________


Igår blev det film med Tania, någon dålig skräckis som hette något i stil med Storm Warning. Bara massa blod och en fransyska i huvudrollen. Smart var hon dock, förvandlades till värsta superman och började bygga fällor.

Nu ska jag börja packa ihop här och bege mig med Tigra till veterinären. Hon sitter just nu och gråter i bilen, stackarn.
Dock är jag lite arg på henne, hon har stulit vattenmelon inatt och ätit den i våran vita fåtolj, som nu är lite rosafläckig. Men så är det att ha djur.

I'm off.
E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0