morgon

Passar på att blogga medan jag sitter och väntar på två av min arbetskollegor som är lite sena. Hoppas de kommer i alla fall. Muffinsen, eller cupcakesen, som jag bakade gjorde succé både hemma och här på jobbet. Lite fjäsk lönar sig alltid. :) De blev riktigt bra, men jag rekommenderar att använda en riktig muffinsplåt, precis som det stod i receptet. Mina rann ut litegrann oh blev ganska låga då jag inte äger någon sådan plåt.

Händer idag då?
JObb hela dagen, som vanligt. Lunch här, någon fryspaj med mig, tråkmat. Sedan hem och storstäda hela lägenheten. Mer lär jag ju inte hinna med den här dagen.

När kommer det sociala? När ska jag hinna ha egen tid?
Dygnet har för få timmar.

Kommentarer
Postat av: Jasmina

Vad roligt att det blev bra:) tack för tipset :)

2008-07-23 @ 15:12:10
URL: http://jasmincii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0