MY ASS

"Lugnt på jobbet." MY ASS. Just som jag släckt ned bloggen så ruuusar det in kunder. Alla i panik. Postväxlar hit och dit, växel överallt. Griniga kunder och lång kö. Dessutom tog kölapparna slut så det blev inbördes bråk om vem som kom först. Jag tar det som att alla så gärna vill träffa mig och inte att de behöver pengar. Att det är pensiondag idag behöver vii nte ta med i beräkningen. 

45min till stängning, sen är det snabb avstämning och snabba snabba kvällsrutiner och sen blir det byn. Vi ska göra iordning en liten stuga där så att vi har någonstans att bo. Blir nog mysigt men ingen tidig kväll ikväll då det är helö del som ska röjas/fixas där. Dessutom måste vi få med oss en egen säng. Det betyder att vi behöver släp att frakta den på. Det i sin tur betyder att vi måste ha en bil med drag, varken jag eller N har drag på våra bilar. Dock jobbar ju N på bilfrima så han får lösa det.

To do list
-Köpa långlina till katten.
-Packa mat
-Packa öl (överraskning åt N)
-Packa kläder mm
-Lasta av släpet, det står en skoter där.
-Lasta sängen på släpet
-Äta
And off we are.

--------------
Update: N har lånat en Tiguan från jobbet, så då var dragkrok avklarat:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0