Så var semestern förbi..

..Men härlig var den : )

I torsdags packade vi det sista och for iväg. Stannade och åt en sen lunch i svartbyn, for in till Luleå en sväng och kollade lite bilar, vidare till Piteå havsbad. Solen sken och det var så mysigt. Vi grillade tendersteak och grönsaker som vi åt med potatissallad. Tigra trivdes jättebra och har varit hur lycklig som helst när hon fått vara så mycket utomhus. Hon har hunnit lära sig att klättra i träd och inte nog med det. Hon har lärt sig att backa ner från dem också. 

Våra stuggrannar var riktiga partytanter. De drack drinkar hela dagarna och for iväg vid sju på kvällen och kom inte hem förrän vid fyra. Häftiga tanter.

När vi var ute och promenerade på kvällskvisten så hör jag hur någon ropar  "DET ÄR JU EMELIE!!" och pekade på mig. Där satt min faster med sambo och bekanta. Så vi har umgåtts med dem ganska mycket under helgen också, grillat och hängt med min 12-åriga ( Snart 13, eller hur? ; )) kusin Ellis. Bland annat har vi stått på stranden och lyssnat på Gary Moore och nästintill hängt med mina favoriter Pistvakt.

Helgen i kort; mys på hög nivå, grillning, vin, pizzaslice, trampbilar och en gnutta sol.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0