Soffpotti och Cupcakes

N låg i soffan och kollade sina program igår, så jag bakade cupcakes. De blev jättefina, och jag hoppas verkligen de är goda. Ska ta en på fikarasten, sen kommer recension : ) Hittade receptet på http://jasmincii.blogg.se.
 
Jag har försökt övertala N om att han ska låna en transporter eller liknande från jobbet så vi kan åka till Lulekalaset nästa helg, han är inte sådär supertaggad, men jag vill. En dag i alla fall, då klarar sig missen hemma själv också, som förövrigt har varit helt rabiat inatt. Hon har ömsom gosat och bäddat omkring på mig, sen har hon busat och jagat fötter och sedan gosat igen, tokkatt. Men hon är världens finaste. Hennes teckning blir tydligare och tydligare och pälsen mer jämn för var dag som går. Hon kommer blir en riktigt vacker katt.

Det blir i alla fall en stor bil till ästa helg så att vi får med en säng till stugan, vill inte sova på den där uppblåsbara madrassen en helg till. Dessutom blir det skönt att slippa köra med släp. Det blir riktigt mysigt där nu under resten ab sommaren och hösten, sen får vi se under vintern/våren om det går att ordna så vi kan vara där. Ska i alla fall röja lite just runt stugan så kitten inte trasslar in linan så fort hon går ut, kanske vi sliper lite kryp då också.

Dagens höjdpunkt blir i alla fall lunch med N, länge sedan sist då han går andra tider nu än tidigare, Kanske blir det thai?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0