Världens drygaste och mest ignoranta..

Idag är det varm här inne på pankki. Jag vet inte om fläktarna stannat eller vad, men det är sjuuukt.

Glömde min härliga matback hemma, men gick ut och åt med en kollega och chefen. Det var trevligt det också. Sedan följde jag med Chíefen och kollade tapeter och blev själv riktigt sugen på att göra om i lägenheten, trots att vi bor i en hyreslägenhet. Det här med att göra om hemma är en sak som flammar upp lite då och då. Ibland duger våra gula tapeter och ibland är jag så less på alla små hål och slitage på dem.

 Hemåt AB som vi hyr av har världens drygaste och mest ignoranta besiktningsman och vägrar ombesikta trots att han missat massvis med fläckar och hål i väggar etc. Nån dag nör jag får tid över ska jag ringa till ägaren och höra om han kan hjälpa oss på något vis. Det vore ju trevligt att slippa betala omtapetsering osv själv, i och med att det verkligen behövs i våran lägenhet. Det har varit samma tapeter i den i minst 10 år, och de är riktigt SLITNA. USCH.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0