Vafan spelar det för roll? Du drar ju in stålar på Mary Kay!

Rubriken är ett citat sagt av min kollega när följande scenario inträffade:

Förra månaden har Emelie, dvs jag, endast arbetat 13 dagar. Det innebär att jag inte får så mycket i lön. Men att det betydde att jag skulle få 4000 i lön hade jag inte räknat med.

SMART ASSEN på löne har dragit matförmån från min lön för mer än det dubbla som jag fått ut. Hello, jag ska inte ens betala en femhundring för det.

Har jag någongång fått rätt lön sedan jag började här i januari? Svar: Nej.
Har jag någongång nämnt att jag arbetar på bank? Svar: Ja.



När jag var på anställningsintervju sa de att man måste kunna räkna om man ska jobba här, men det kanske inte gäller om man arbetar på löneavdelningen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0