Onsdag

Jag och N har ett sådant fruktansvärt problem med våra råttor, Blixten och Tarzan, de tuggar is ig en vattenautomat i plast om dagen! Vet ni hur dyrt det är!? Och de kan ju bli sjuk aoch dö när de får i sig plast. Jag har förgäves försökt få tag på vattenautomater med järnlock och pip, det verkar dock omöjligt. Nu har jag i alla fall köpt en pytteliten vattenautomat som jag ska hänga högst upp i buren så de inte orkar sträcka sig så mycket för att gnaga på den, utan bara anstränger sig när de behöver dricka vatten. Vi får se om min plan fungerar.

Igår kväll tog jag och N en cykeltur runt hembygdsområdet älven och slutligen sandviken där vi åt varsin muffins och drack apelsinjuice, sen cyklade vi hem med ett stopp hos Ns mamma och pappa. 

Förövrigt så är min svarta pärla på annons nu om någon är intresserad. Annonsen finns hääääär.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0