6 snabba med Delinda

Idag är det mystiska Delinda som svarar på 6 snabba.

Vem är du? Beskriv dig själv med tre ord.

Ytlig, bortskämd och spontan :)

Vad gör du? Pluggar/jobbar/fritiden?
Jag går sista året på gymnasiet. På fritiden umgås jag med mina vänner, tränar, dansar balett, shoppar alldeles för mycket, festar så fort tillfälle ges och myser med min boyfriend ;)  

Varför bloggar du?
Jag började att blogga för att jag ville kunna släppa min fasad, vara anonym och bara kunna skriva av mig om vad jag egentligen tycker, hur jag egentligen mår och vad jag egentligen gjorde på den där festen ...

Vad är det som gör din blogg speciell?
Att jag är ärlig och skriver det jag tycker även om det kanske inte alltid är den "korrekta" åsikten eller någonting som jag skulle kunna säga högt. Jag tror nästan att mina läsare känner mig bättre än vad många av mina vänner gör. Sen tror jag att spänningen om jag finns på riktigt eller inte lockar en del läsare, eller vad säger ni? ;P

Vad skulle du vilja förändra? Anything.
Jag vill flytta till LA eller New York. Jag vill inte ha så mycket fördommar om allt. Jag vill kunna vara nöjd och stolt över mig själv som jag är och strunta i vad alla andra tycker, utan att hela tiden försöka hålla skenet uppe och försöka att vara så perfekt som möjligt. Jag vill ha mindre fötter... Sen vill jag såklart att det inte ska vara krig och att människor ska slippa svälta, alla borde få äta hummer när de vill, eller hur? :)

Hur skulle du förändra det?
Jag får väll flytta till LA eller New York efter studenten. Förminska mina fötter kan jag inte men jag kan jobba på mitt självförtroende och mina fördommar genom att träffa människor som är olika mig. Jag kan bidra till välgörenhet eller något ist för att shoppa skor för 5000/månad (hemskt va?)

Kommentarer
Postat av: Delinda

Svar: Skrev jag verkligen det där? Haha.. :) Nu har jag länkat från min blogg iaf, ha en bra dag! kraam :)

www.delindaaa.blogg.se

2008-03-27 @ 10:30:14
URL: http://delindaaa.blogg.se
Postat av: cassandra

haha det var ju bra!

2008-03-28 @ 01:40:42
URL: http://darlingu.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0