6 snabba med Johanna

Vem är du? Beskriv dig själv med tre ord.
Glad, bortskämd och oftast snäll :)
Idag är det MenJohanna som svarat på frågorna. Kika gärna in på hennes fina blogg.


Vad gör du? Pluggar/jobbar/fritiden?

Jag går andra året på gymnasiet. På fritiden har jag fullt upp med att träna cheerleading, dans eller att blogga - som faktiskt är mitt jobb. Träffar vänner när jag har tid.

Varför bloggar du?
Känns hemskt att säga "för att jag får pengar för det", men det är ju faktiskt lite så. Det är roligt också, och ännu roligare att kunna hjälpa andra.

Vad är det som gör din blogg speciell?
Jag är i stort sett aldrig negativ. Försöker att alltid vara positiv i inläggen, vad de än gäller.

Vad skulle du vilja förändra? Anything.
Folks självförtroende. Folk måste börja stå upp för sig själva, det är inte många som gör det.

Hur skulle du förändra det?
Oj, jadu.. jag får väl besöka varenda människa och peppa! Haha, nja. Jag vet inte riktigt. Men det är det jag försöker få att framgå så mycket som möjligt i bloggen.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Sva; Hehe, jag har dansat i princip alla slags danser sedan jag var tre. Nu är det mest koreografi som gäller, mycket MTVstuk i det hela. Tävlingsdansar inte eftersom att jag håller på med cheerleading, som är nummer 1 :)

2008-03-28 @ 15:26:49
URL: http://www.menjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0